Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdare Karle, vypadá to tam dost pěkně, až na ten nepořádek u těch loděk.:-)

0 0
možnosti

Boháčku Karle, opětovně krásné a oku lahodící, modř hluboká jak duše karbaníka a políbení rašící jarní zeleně, krásná kombinace. Zátiší s lodičkama R^ a černobílá vinice utíkající po svazích - ta je úchvatná, přesně podle mého gusta. Líbí, tůze moc.:-)

2 0
možnosti
Foto

Dobré ránko, poetko :)

1 0
možnosti
Foto

Taky krásně před sezónou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou z velikonoční neděle jako ty předchozí blogy z Pálavy...věřím, že dnes už je tam vše mnohem více zelené a rozkvetlé :)

1 0
možnosti
Foto

Od půl druhý ráno mě začaly ve žlučníku asi zlobit pálavské šutry, až teď se zase usadily, takže karmu si zaslouží kameny i Ty. Bolest zubů je veselejší.R^

1 0
možnosti
Foto

:) Souhlasím, i když tu první bolest, zatím, neznám :)

0 0
možnosti
Foto

666 článků...to je hezký číslo:-)

3 0
možnosti
Foto

že jo?:)) aretovat bych si prosil!

1 0
možnosti
Foto

ale jo, taky jsem tam byl...si mi to hezky připomněl:-)

1 0
možnosti
Foto

No...já tam byl mnohokrát, heč :))

0 0
možnosti

Ahoj Karle :-) minule zelené pohlazení, dnes modré:-) pěkné a tobě pěkný den a nějaké ruiny a zříceniny zase budou nebo po nich už raděj nejezdíš? Ono to je dost o hubu, někde se propadnout , ale ty fotky!:) ...nemyslím , že bys fotil jak padáš stropem nějakáho opuštěného stavení:):-)

1 0
možnosti
Foto

:) Spíše jde o to, že v dosahu hodiny jízdy autem mám většinu toho, co stálo za to a narazil jsem na to, prolezlé ... takže je to už hlavně o náhodných tipech :)

0 0
možnosti

..... vážení !!! ,- Vy sa mosite vydráždit fotkama ale já na tohlecto čumím každý ráno když vylezu z pelechu,- ...........pééérfekt, žejo ;-)?!R^

1 0
možnosti
Foto

A zrovna dneska jsem psal něco do diskuze pod článek o závisti .))

0 0
možnosti
Foto

R^ Byl jsem tam o Velikonocích a v létě se těmi místy proháněl na kole. Je to moc pěkný kraj.

1 0
možnosti
Foto

Ano...tyhle fotky jsou stejně jako dva předchozí blogy o Pálavě...z letošní Velikonoční neděle :)

1 0
možnosti
Foto

Jihomoravské moře...R^, přeji Ti slunečný zbytek týdne:-)

1 0
možnosti
Foto

To byly doby, když tam stál jen jeden kiosek s občerstvením :))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS