Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tenhle 1. máj se nepovedl, byl opravdu jakýsi smutný a zahalený v šedi. Co se týká mávátek na ty mám hezké vzpomínky, sice jako dítě, ale ten předmět na mě působil pozitivně, stejně jako ony události. Naštěstí jsem tu dobu prožil v upřímné dětské radosti a nevědomosti :-) Ale nyní v plné vědomosti konstatuji, že i temný máj si zachytil perfektně. I bez modrého nebe se musí umět čarovat R^

1 0
možnosti
Foto

Jo...nepovedl...a vzpomínal jsem na jiné :)

0 0
možnosti
MJ

Karle, ta kudlanka nábožná ve vodě je úžasná, stejně jako modrý ptáček (moudiváček) v listech ostružin...R^

1 0
možnosti
Foto

Kdybych dával fotkám pokaždé názvy, tak "kudlanka nábožná" bych také dal :)

0 0
možnosti
Foto

zamračený nezamračený...hlavně že už je máj:-)...předoslední obvlášť supr

1 0
možnosti
Foto

No...tady je počasí zrovna jako spíše v březnu :))

0 0
možnosti
Foto

Tvé fotky nemá cenu komentovat, opakoval bych se R^.V

1 0
možnosti
Foto

Zdarec, Jiří, dobré ránko :)

0 0
možnosti
Foto

JasněR^ jako vždy, jdu si dát něco na zahřátí :)

1 0
možnosti
Foto

:) Také si právě dávám :)

1 0
možnosti

No jasně- voda a makra.....a je to doma - aspoň u mě;-DR^ Pěkná podívaná, Kájo!

Díky za parádní příroduR^

1 0
možnosti
Foto

Voděnkaaa studenaa jaako led jaako leed ... :)

1 0
možnosti
KG

jako vždy (y) (y)

ještě tě to baví, když tě pořád všichni chválí ? :) ;-)

1 0
možnosti
Foto

Chválících postupně ubývá :))

1 0
možnosti
Foto

Máj je krásný hlavně že je LÁSKY ČAS. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, říká se to :)

0 0
možnosti
ZS

Mlčenlivá procházka ve dvou podél toku tiché řeky. Studený vzduch pozvedne ochranitelskou paži kolem útlých ramen, ponoukne slíbat kapičku slzy chvějící se pod víčkem, přitisknout si dlaně jeden druhému ke tvářím a prohřívat navzájem zkřehlé prsty horkostí tajené touhy ....

... Boháčku Karle, moc pěkná procházka, zima byla tobě a já si v teple užívám tvých fotek. Za mě vodní hladina a stín, který se přibližuje v náznaku tajemství hlubin, vynořit se může milostná najáda,stejně jako dravčí spár netvora, pak stonek trávy nad hladinou, dokonalá ukázka Boháčkova rukopisu (tedy pro mne určitě) a předposlední, sotva rozvité listoví nad temným odrazem stromu ... ta se mi líbí moc a moc. R^

1 0
možnosti
Foto

Byl jsem tam sám ... shoda okolností a mnoha náhod k tomu :)

1 0
možnosti
DP

No co ? Studený Máj v stodole ráj. Tady v Praze před chvílí sněžilo, atk to bude asi nadúroda...

Fotky krásný, ta jedna tráva.....R^

1 0
možnosti
Foto

:) Tady bude asi sněžit dnes...pehně ledový vítr od rána :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS