Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^První a poslední!

0 0
možnosti
Foto

Zase krása. Ta bouřkováR^. Umíš zacházet se světlem.

1 0
možnosti
Foto

Učím se...stále...ale zatím mne to stále baví :)

0 0
možnosti
Foto

Ta poslední, to je teda bomba. R^

By mě zajímalo jestli se tam ta průrva nachomejtla a nebo sis ji vyčíhal... :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Honzo :) Nevyčíhal...byl jsem jen ve správný moment na správném místě :)

0 0
možnosti
Foto

Krása! Jezdili jsme zamlada nedaleko na chatu - stačí slůvko "Mže" a vzpomínky se odvíjejí před očima. I díky Vašim fotkám...

0 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, hezký večer přeju :)

0 0
možnosti
ZS

BoháčkuKarleívle, konečně mám čas na tvé fotky, protože ty si nezaslouží jen tak nějaké rychlomrknutí okem. Voda líbající kameny, paprsek slunce,který se sklouzne na padlé větvi, aby ulehl do vlhkého mechu, impozatní pařez připomínající dávného lesního obra ....kapradina zlatě levitující v přítmí lesa, ovšem pro mne dnešní the best vybrané na první pohled, ta poslední - strom vzdorující temným mrakům, jakoby bránil cestu pro poslední poutníky prchající do bezpečí .... nádherný záběr R^

1 0
možnosti
Foto

Jojo, paprsek na kmeni je i můj favorit, poslední fotka líbivá dynamika :)

1 0
možnosti
Foto

R^podél potoka a lesem, to já můžu, zvlášť když rostou a prý už rostou:-)

1 0
možnosti
Foto

Mohu potvrdit, kdybychom sbíraii, bylo by na praženici, spousta suchohřibů podél cesty :)

0 0
možnosti
Foto

Akorát tam mají průzračně čistou oblohu :))

0 0
možnosti
Foto

R^Ale ty mraky na konci už vypadají, že z nich něco spadne.;-)

1 0
možnosti
Foto

PROMOKNOUT NA KOST, kdo tohle tak trefně asi vymyslel? Tobě, Karle, zase mozek okamžitě hlásil, pokud jdeš z kopce, nazpátek budeš muset šplhat do kopce. Jen ten déšť byl neočekávaný. Zato fotky jsou p o v e d e n é!R^

1 0
možnosti
Foto

Byl to pěkněj mazec, ten déšť...naštěstí bez krup :))

0 0
možnosti
Foto

Karle, velmi nerad to dělám ;-D, ale musím tě pochválit. Zejména za ten vodopád, který mě po předešlých horkých dnech navíc strávených kolem motorů vekmi osvěžil, Takže, Karle nejen R^, ale přeji i hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Dobré ránko, Pavle, dík za nakouknutí :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS