Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy Karle a Kláro, já se k tomu dostala až teď. A řvu až v Luhačovicích. Neskutečně se vám to poovedlo! Diky! ;-DR^R^R^

1 0
možnosti
KT

Díky Šárko, bavilo nás to.

1 0
možnosti
JR

J10a66r20a 32R74a61n19k

4. 7. 2016 22:18

Mela jsem 1005 pocit, ze jsem u minule diskuse nechala dlouhy prispevek a ted koukam jak sova z nudli, vim, ze jsem psala cosi o Schwartze a force, jakym zpusobem se dostali na jezero a asi jsem neprosla.....nebo neklikla....

Dole radi Klarka aluminiovou cepicku, ja poradim i prosteradlo;-)

2 0
možnosti
Foto

Pomáhá proti zákeřné telepatii?:)

1 0
možnosti
KP

Snad kdybyste raději vzal švihadlo a potýral tělo Rv.

1 0
možnosti
KT

Snad kdybyste raději potýral hlavu.;-D

2 0
možnosti
ZS

Tedy BoháčkuKarleÍvle .... :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobré poledne, Zdeni :) Tak...blog je konečně v konečné podobě včetně všech autorů :))

1 0
možnosti

Škoda, že nebudu u toho, až za nějakých třitisíce let najde ve virtuání hlíně Tvůj článek nadějný archeolog a napíše diplomku na téma Hvězdné války LXVI - o sto hoven v trenkách.

3 0
možnosti
Foto

Vydrž nebo se vrať...ještě jsem obdržel další neuvěřitelný materiál v podobě videa :) Pracuji na zveřejnění :)

0 0
možnosti
Foto

Pane Karle, tímto jsi dokázal, že bys mohl být pověřen vedením čehokoli!!R^

1 0
možnosti
Foto

Kocoure...stačí mi vedení Pekla :)

0 0
možnosti
MK

Kdo si hraje......Už jste poslal děkovný dopis hradní stráži, že byly laxní? Nebýt toho, nebyly by ani trenýrky, ani rozstříhání; zbyl by jen hřbitov.

P.S.

Je zřejmé, že jste byl spoluaktérem, neb znáte určitou fázi rozstříhávání; už Vás vyšetřovali? Ne? No takhle blbě se přiznat a ještě veřejně......:-/;-D

1 0
možnosti
Foto

:) Hradní stráž je v tom díky mimozemských technologiím zcela nevinně viz například maskovací mód Predator apod :) A ve vyšetřování pevně věřím, aspoň se ukáže tohle spiknutí vládních elit v celé své nahotě :)

1 0
možnosti
MV

fajn červenec preju, Karle!

1 0
možnosti
Foto

Začal dobře, Marku :)

0 0
možnosti
Foto

Kdo si hraje, nezlobí ;-)

Ale někdy skončí u soudu. :-/

1 0
možnosti
KT

To není žádná hra, kdybyste setrval uvidíte sám.

1 0
možnosti
KT

Celouakci otřásající naší státností je potřeba uvést na pravou míru. Náhodou jsem seocitla na stejném místě právě ve chvíli, kdy autor původní fotografie pan KarelBoháček právě odcházel.

3 0
možnosti
Foto

Správně...pravý Míra do toho také má co mluvit :))

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS