Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^tak to náhodou vím dobře kde je...byl jsem tam 2x:-)

1 0
možnosti
Foto

No...já jel jednou jen kolem na Perštejn, letos jsem tam nakoukl záměrně :)

0 0
možnosti
ZS

BoháčkuKarle, zdá se, že cesta ke klášteru vede pustým lesem plným nebezpečí .... zjevně si setkání z hladový hadem přežil bez úhony ... to je potěšující .. zajímavé místo, jednoduchost stavby a hladké linie, to se mi libí, ovšem ten portál je úžasný, neuvěřitelná nádhera, něžná křehkost vtisknutá do chladného kamene, dokonalé propracované detaily ... čistá elegance gotiky je prostě dokonalá... potěšil jsi mne přiblížením místa,kde jsem taky nikdy nebyla ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Skutečnost je ovšem taková, že klášter sto jí v obci Předklášteří, nikoliv v pustém lese :) Ty první fotky vznikly v okolí Předklášteří :)

1 0
možnosti
Foto

R^asi nejkrásnější portál u nás, druhý takový mne loni omámil v klášteře u teplé...to je taky podívaná .... onehdá jsem si stopla chlápka odtamutuď a dmul se pýchou... že vůbec vím, že nějaký Tišnov existuje;-)

hezké videoR^zdravím

1 0
možnosti
Foto

Ano, souhlasím, v Teplé je při vstupu do klášterního kostela velmi podobně zdobný portál :) Byl jsem tam před pár dny, byť i tam je přísný zákaz focení v interierech, i přesto jsem si odvezl z tohoto kláštera dost materiálu pro blog :)

1 0
možnosti
Foto

Dík a hezkou sobotu přeji :)

0 0
možnosti
PU

P46e74t91r 93U82h85e86r

12. 8. 2016 9:24

Nádherná stavba, Karle R^

1 0
možnosti
Foto

Byl jsem před pár dny i v klášteře v teplé...obdobně zdobný vchod s portálem do kostela :)

0 0
možnosti
OF

Ten portál je nádherný. Ale kde jsou jeptišky ?;-)

1 0
možnosti
Foto

No...je jich tam na celý klášter prý jenom pět kousků :) Takže vzácnost na focení :))

0 0
možnosti
MJ

Ta první fotka je nádherná...vidím tam toho hada...:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano...přesně toho jsem tav viděl také včetně toho, že je viditelně jedovatý :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS