Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To potěší, když na té druhé fotce propíchne špička kostela oblohu.:-)

A jinak moc povedená série R^

1 0
možnosti
Foto

No...propíchla dno a začalo pršet :)

0 0
možnosti

Předloni jsem měl to štěstí a k interiérům jsem mohl připojit právě i podzemí,jen ten foťák jsem tehdy nemohl použít...

1 0
možnosti
Foto

Jen škoda, že není nějak přístupná Královská stoka :)

0 0
možnosti
Foto

R^Fotky zajímavé, ale nějak si vás v klášteře neumím představit. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Takže se chystáš do kláštera :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano...a prostě dělám výběr, kde mi to bude nejvíce slušet :))

1 0
možnosti
Foto

Odvodnění kláštera a vůbec celé založení stavby je úžasné. Vždy si uvědomím, jak byli naši předci šikovní a v dnešní době se posouvá pouze technologie. Principy a lidé zůstávají stejní ;-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že předci jsou často...nedoceněni :)

0 0
možnosti

BoháčkuKarle ... tohle je moje gusto, zdi rozdrásané drápy prošlých let, prázdné rozhlehlé chodby, oblouky stropů jak rozevlátá křídla, odrazy světla za okny sklepení, smutek mladičkých mníšků připoutaných ke klášteru pupeční šňůrou lásky k Bohu ... bolestný stín jednoho z nich jsi ve sklepení zachytil.... to rekonstruované na minulém webu je možná krásné a možná dokonalé a zaslouží úžas za snahu a péči, ale syrovost obnaženého kamene a cihel je v mých očích prostě dokonalá. R^

1 0
možnosti
Foto

Tady už také proběhla rekonstrukce, Zdeni :) Jen já se jí už nevěnoval :)

http://bohacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=262424

1 0
možnosti

Ta pátá... tón v tónu... jak se to stane, že oblaka jsou jako omítka... a někdo to v tu chvíli vyfotí... asi dobrý fotograf. Ahoj!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Všimnul jsem si...ale také si hodně pomohl "hardcore" úpravou :)

0 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí a hezký den :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS