Diskuse

Moravský kras - zapomenuté i objevované vápenky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, tahle průmyslové se mi moc líbí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Kam ty všude nevlezeš, Karle? ;-D ale vždy se vracíš s famózním úlovkem R^

1 0
možnosti
Foto

:) Do opuštěných budov lezu rád :)

0 0
možnosti
Foto

Ty mi teda dáváš...tohle taky neznám:-)

1 0
možnosti
Foto

Ta první...stojí u vchodu do lomu Velká dohoda, který doporučuji navštívit z mnoha důvodů :) Tahle atrakce je jeden z těch důvodů :))

https://www.youtube.com/watch?v=lllxxhzwIsc

Ta druhá je za závorou holt...po cestě za odbočkou na tenhle lom z cestou od Ostrova u Macochy směrem na Sloup...ještě před dobčkou na Šošůvku :)

0 0
možnosti

Pane ďáble, Vy nás ale zásobujete!:-))))))

No, paráda!:-)))))

Ta poslední, a tuším třetí od konce. ...:-)

Uctivé poděkování:-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě týden ďábeslkého tempa a přijde postupné zvolnění :))

1 0
možnosti
OF

Pěkné

CaCO3 → CaO + CO2

CaO je pálené vápno :-P

1 0
možnosti
Foto

Z chemie jsem v pololetí na průmyslovce propadal :/

0 0
možnosti
Foto

Karle, moc pěkné toulání. Hezký víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdarec, Pavle, i Tobě pohodový víkend :)

0 0
možnosti
Foto

U té druhé bylo před bouřkou a fajn světlo venku :) Dofotil jsem, zapadl do auta a začly padat první těžké kapky :)

1 0
možnosti
ZS

BoháčkuKarle... tyhle malé vápenky s komíny do výšky, která neláme záda při snaze dohlédnout na vršek, bývaly dříve často k vidění, spolky vápeníků vzal čas, stejně jako jejich pece ... hezká vzpomínka ...R^

1 0
možnosti
Foto

Jojo, už jsou k vidění poměrně málo :)

1 0
možnosti
Foto

když jsem byla malá, říkali mi, že jsem jak ředitel vápenky...:)) moc mi to netěšilo.... přitom takový hezký místo a taková zajímavá stavba, koukám.

1 0
možnosti
Foto

První fotky jsou z vápenky "objevené", zrestaurované a snadno dostupné...fotka se závorou odkazuje už na jinou válebku, "zapomenutou"...rozpadající se :)

1 0
možnosti
Foto

Dík a hezký den :)

0 0
možnosti