Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné místo, také by mě vzalo za srdce:-)R^

1 0
možnosti
Foto

A na topole podle skal, zelený mužík zatleskal :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, ten rybníček si o vodníka přímo říkal :)

0 0
možnosti
Foto

ten masiv na prvních fotkách je pro hororolezce rozcvička, občas je pozoruju jak tam lezou...ale pár metrů zpět, nad hokejovým stadionem je stěna, kde už lezou opravdicky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, já vím, fotil jsem i horolezce na obou místech...ale spíše jen pro sebe:)

0 0
možnosti
Foto

Ale vždyť tam ty krápníky skoro jsou... Ty skály a šutry s trochou fantazie...:-)

1 0
možnosti
Foto

Vida, a já si myslel, že jsem přihlížející ušetřil:)

1 0
možnosti
Foto

místo, které vůbec neznám... jen název. Tak tedy lákadlo. Fotky fajn.R^ Vákostry zase nic. Přitom dnes zrovna ... podívat se na čísla odjinud a to by bylo, aby to Bond ames Bond nevypátral. Jdu si to sjet ještě jednou... a protřepu si šťávu k obědu.

1 0
možnosti
Foto

Tak tyhle krásné fotky jsem si přivlastnila k mému dnešnímu svátku!

Děkuji, že jsem tam mohla běhat s Vámi....

Nádhera...

PS: Boleslav ale nejsem.....R^

1 0
možnosti
Foto

Tak všechno nejlepší k svátku přeju :)

0 0
možnosti

Tak se mi to povedlo!:-))))) Mám je všechny, a stálo to za to.

Moc pěkné, Kájo. Kameny, oblaka, kytky, paráda!:-)

1 0
možnosti
Foto

A všechno to tam bylo, nic jsem nedokreslil :)

1 0
možnosti
Foto

Nepřehlédnutelnou krásu ale člověk musí umět nejen vidět, ale zachytit do hledáčku...a to se Ti opravdu daří, první-druhá a prúzračná voda a kytičky...VR^Potěšilo:-)

1 0
možnosti
Foto

Rozkvetlé louky během léta jsou tam pastva pro oči :)

1 0
možnosti
ZS

BoháčkuKarleÍvle .. začínáš razantně - hned druhá a třetí fotka, nádhera, lavička od břízkou a pak voda obklopená skálou, kochám se velice, převelice .... jsem ráda, že jsi tentokrát vynechal hlubiny světa, ač jistě pohledově i zážitkově krásné (maně vzpomínám,jak jsem před lety sebrala odvahu a vstoupila dovnitř a dříve, než jsem mohla začít panikařit z tíže hmoty kolem - a hlavně nad - uviděla jsem děti, jak nám mávají z lehátek umístěných v šeru jedné z jeskyní ... sakra, když to vydrží prckové, tak to bych byla ostuda!)

Kdybych měla volit the best, tak čtvrtá a pátá od zadu, nekonečný prostor smaragdových tůní ....R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, jeskyně jsou tam hodně dlouhé a hodně hluboké včetně několika propastí...a mají i různé využití, pravda :) Lom je přímo v Šošůvce :)

1 0
možnosti
PK

Zdarec, také jsem tam byl, ale již si to nepamatuji, děkuji za připomenutí.:-)

1 0
možnosti
Foto

I to se hodně změnilo, pokud myslíš Sloupsko - šošůvské jeskyně :) V jeskyni je více okruhů...nejdelší má skoro 1800m pod zemí :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS