Diskuse

Romantika tankového pásu při východu slunce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Mně se zase líbí romantické, počmárané oblohy...:-)

1 0
možnosti
Foto

Letadla se umí hezky podepsat :)

0 0
možnosti
Foto

Dík a hezký večer :)

0 0
možnosti
Foto

štipka hrdze tu, štipka hrdze tam... karma :)

1 0
možnosti
Foto

:)) Hrdze není nikdy dost :)

1 0
možnosti
Foto

:-) tak já tam vidím na jedné fotce krásně usazené sanatorium... moře dole tušený... a ty stromy, to jsou pínie ...a nebe k tomu R^ ta(n)kový hezký celý... a u nás;-)

1 0
možnosti
Foto

Sanatorium pro veterány :)

0 0
možnosti
OF

Už jsem vás chtěl pochválit, že tak brzy vstáváte...

ale vidím, že je to na podzim....

Škoda , že to není v červenci a ještě cestou do práce:-P

1 0
možnosti
Foto

Sem ti ji mistře teda zvýšil ;-D;-D

1 0
možnosti
ZS

Mlžný opar nad loukama ... muži odešli a mohly se konečně vrátit lesní víly ... :-)

1 0
možnosti
Foto

MLŽNÍKOVÉ fotky mám rád. Obzvlášť při portrétech mazaně zakryjí nerovnosti. Bohdaně zrovna odstraňují v této chvíli nádor z hlavy. Vylepšují mi ji, doufám, že nebudu muset reklamovat. Za chvíli tam frčím abych ji probudil z narkózy. Tobě R^R^

1 0
možnosti
Foto

Chjo...no...tak ať je vše v poho, Kocoure.

0 0
možnosti
DV

D31a60v19i58d 33V27l83k

25. 1. 2017 10:44

Líbí se mi to zvláštní světlo na prvních dvou fotkáchR^

1 0
možnosti

:-)R^

(píseń je moje srdeční, ale od Amy:-P)

1 0
možnosti
Foto

A mně je to jedno, od koho :p

1 0
možnosti