Diskuse

Alykes leží pod nejvyšším vrchem Zakynthosu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^všude krásně tak co doma?R^;-D

ale i to věčné vandrování časem omrzí:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsou krásná místa na světě, dík za ukázku;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, hezký večer :)

1 0
možnosti

Když si někdo umí vybrat krásné místo pro dovolenou, a umí fotit, jsou nádherné fotky brnkačka, že?:-D

3 0
možnosti
Foto

No, to místo dělá svoje :)

1 0
možnosti
Foto

no hezký no...takový neznámý:-)

1 0
možnosti
Foto

A už vzdálený :)

1 0
možnosti
ZS

Krásné místo. Při pohledu z okna na opršaný podzim, je připomínka horkého léta tůze milá.

1 0
možnosti
Foto

Jo, trochu se mi po tom vedru zastesklo, to taky :))

1 0
možnosti
Foto

12, 11, 16...(mé) stupně vítězů téhle hezké řecké olympiády:)

1 0
možnosti
Foto

Už mi tam ta olympiáda visela v zásobníku dlouho, takže konečně závěr :)

1 0
možnosti
JS

Díky za pohlednice z míst mi neznámých :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Není zač, rádo se stalo :)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za ukázku míst kam se nikdy nevydám, i tady u nás je mi často hic. Povedený den přeji!R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík, kocoure :) Chtěl jsem to vysypat ze zásobníku, už mi to tam viselo moc dlouho :)

0 0
možnosti